I Cut The Crap skal I være kreative, arbejde i teams og skære ind til benet for at nå en stram deadline.
På bare 90 minutter skal jeres medarbejdere selv udtænke, planlægge, medvirke i og optage egne elevatortalefilm. Film som på kun 45 sekunder, præsenterer jeres firma / organisation og gennem filmmediet fortæller hvorfor den gør det så godt.
Selve dagen
Jeres projektleder byder velkommen med en kort sjov opvarmning, hvorefter selve opgaven præsenteres:
”I har 90 minutter til at lave en elevatortalefilm om jeres virksomhed. Filmen skal på max. 45 sekunder fortælle hvem I er og hvorfor jeres virksomhed er den bedste til det den gør"
Efter ca. 20 min. opgave brief og gode råd sendes medarbejderne ud i teams af 8 - 12 pers. Hvert team laver deres egen film. Roller fordeles og filmens idé og handling skal findes. Optagelserne planlægges og skuespil øves. Til slut skal der optages film.
Hvert team har et videokamera og forskellige hjælpemidler og rekvisitter til rådighed. Projektlederen hjælper med på sidelinien.
For at lykkes kræver det effektive, hurtige beslutninger og at der skæres ind til benet. For med kun 90 minutter til at lave en film, er der ikke tid til hyggesnak.
Filmenes længde
Filmen skal optages i en optagelse på max 45 sek. Dvs at filmen er en lang scene fra start til slut. Dette kræver detaljeret planlægning og stor kreativet.
Deadline efter 90 minutter
Kameraerne afleveres til projektlederen. Han redigerer de rå optagelser til rigtige firmafilm med logo og 1 stykke musik.
Redigering tager 2 - 2,5 timer og så I får jeres firmafilm på et USB Stick. I kan nu selv vise jeres film og evt. lave et awardshow.
Tilkøb af underholdende awardshow
Ønsker I et underholdende awardshow, kan projektlederen lave et underholdende og meget gennemført awardshow.
Først viser han filmene. Herefter kåres vindere i 5 kategorier. Og i bedste Hollywood stil kommer vinderne på scenen til takketaler og statuetter. Awardshow koster + kr. 3.500,- - Prisen er inkl. 5 awardstautter.
En værdifuld, udfordrende og sjov oplevelse – for både medarbejdere og ledelse:
Medarbejderne vil opleve Cut The Crap som værdifuld og sjov teambuilding, hvor de også bliver klogere på firmaets formål gennem at lave deres egne film. Der er plads til alle med roller både foran og bag kameraet.
Ledelsen får endnu mere sammentømrede medarbejderne, som skubber i samme retning. Medarbejdere som sætter egne ord på hvorfor deres arbejdsplads er unik. Dette er meget værdifuld og fællesskabende.
Priser
Vores startpris er kr. 15.000 kr. Denne pris er for max. 25 deltagere. Her deles deltagerne i 2 teams og laver 2 film.
Ved mere end 25 deltagere er prisen ekstra kr. 375,- pr. person. Ved mere end 30 personer laves flere end 2 film.
Ved + 40 deltagere medbringer vi flere projektledere til at hjælpe og til at redigere film.
Priser er ekskl. moms. Pris inkluderer ikke transport. Transport regnes efter statens høje takst. (Vi har projektledere i København, Odense og Aarhus).
En aktivitet for alle - for små og store organisationer
Cut The Crap er for alle typer firmaer og organisationer. Vi håndterer fra 8 personer og til 600 personer på samme event.
Da der er roller og plads til alle, enten foran eller bag kameraet, er Cut The Crap en meget inkluderende aktivitet.
Vi har arrangeret bl.a. for et teleselskab, en børnehave, et advokatfirma og en produktionsvirksomhed.
Få et 100% uforpligtende tilbud!