I Cut The Crap skal I være kreative, arbejde i teams og skære ind til benet for at nå en stram deadline.
På kun 90 minutter skal medarbejderne udtænke, planlægge, være skuespillere og optage præsentationsfilm (elevatortalefilm)
Film som på 45 sekunder, præsenterer jeres firma og fortæller hvad den kan og hvorfor den gør det så godt.
Selve dagen
Vores projektleder laver en kort sjov opvarmning, hvorefter selve opgaven præsenteres:
”I har 90 minutter til at lave en elevatortalefilm om jeres virksomhed.
Filmen skal på max. 45 sekunder fortælle hvem I er og hvorfor I er de bedste til det I gør"
Efter ca. 15 min. briefing sendes medarbejderne ud i teams af 10 - 15 pers. Hvert team laver en film.
Roller fordeles og filmens handling skal findes. Optagelser planlægges, skuespil øves. Der optages film.
Forskellige rekvisitter til rådighed. Projektlederen hjælper med på sidelinien.
For at lykkes kræves hurtige beslutninger og ingen hyggesnak. Med 90 minutter til at lave en film, er det "Cut The Crap"
Filmenes længde
Filmen er i en optagelse på max 45 sek. Filmen er en lang scene fra start til slut. Det kræver skarp planlægning og kreativet.
Deadline efter 90 minutter
Kameraerne afleveres til projektlederen. Han/hun er filmklipper og redigerer de rå optagelser til rigtige film. Hver film får indsat jeres logo og 1 stykke musik. Redigering tager 2,5 timer og så I får I filmene.
Tilkøb af underholdende awardshow
Ønsker I et underholdende awardshow, kan projektlederen leverer et underholdende og gennemført awardshow.
Først vises filmene. Herefter kåres vindere i 5 kategorier. I bedste Hollywood stil kommer vindere på scenen til takketaler og statuetter. Awardshow koster + kr. 5.500,- ex moms. inkl. 5 awardstautter.
En værdifuld, udfordrende og sjov oplevelse – for både medarbejdere og ledelse:
Medarbejderne vil opleve Cut The Crap som værdifuld, intens og sjov teambuilding aktivitet, hvor de bliver klogere på firmaets formål gennem produktion af film. Der er plads til alle med roller både foran og bag kameraet.
Priser
Vores startpris er kr. 17.000 kr. Denne pris er for max. 30 deltagere.
Ved mere end 30 deltagere er prisen ekstra kr. 450,- pr. person. Ved flere end 45 personer laves flere end 3 film og der hyres ekstra hjælp ind til klipning.
Priser er ekskl. moms. Pris inkluderer ikke transport. Transport regnes efter statens høje takst. (Vi har projektledere i København, Odense og Aarhus).
En aktivitet for alle - for små og store organisationer
Cut The Crap er for alle typer firmaer og organisationer. Vi håndterer fra 8 personer og til 600 personer på samme event.
Da der er roller og plads til alle, enten foran eller bag kameraet, er Cut The Crap en meget inkluderende aktivitet.
Vi har arrangeret bl.a. for et teleselskab, en børnehave, et advokatfirma, en produktionsvirksomhed, et bosted for udsatte, et reklamebureau - og meget mere.
Få et 100% uforpligtende tilbud